Isnin, 22 Disember 2014

Cerita aku hari ini

huhh..... diam x diam ... x lama lagi budak pun nak sekolah.....

Oleh kerana anak aku ada 5 orang n yang sekolah cuma 2 org ... jadi kena sediakan duit lebih cikit

MAcam manan nak cari duit lebih nie? ........

heheh ...program affiliate kan ada ... join saje ...

Yang penting kena ade network ... atau pun kawan2 dari media sosial .....


Aku nie ..surirumah sepenuh masa saja .....


Cam mana aku boleh terjebak ngan program affiliate ... kenapa x nak join program MLM atau jual aiskrim tau cendol depan umah?


Hehehe ... aku pun tak tau... tp yg pasti ... sebelum aku resign dr Audit Firm (kerania saje...bukan audit) aku memang dah pasang angan2 nak kerja dr rumah... Job pertama aku join .... jurutaip data pengklanan.... masa tue aku x tau ... lepas aku join ...baru aku tau... aku join program bodoh .... ntah ape2 job nie ...>>> adsbiz.web.com ...memang program nie program SCAM .....

Lepas tue aku ternampak iklan pasal jobdirumah.... jadi... sebelum aku join ....aku wat kajian dulu...bila dah hati terpikat ...baru aku join .... alhamdulillah .... banyak juga aku dapat komisyen...

DAri jobdirumah..aku join program dr Ashadee .. kemudian kpd Klikjer  dan akhir sekali dari Tim Infokerjaya ....utk program Tim Info Kerjaya ...aku blum berjaya lagi dpt komisyen....masih dalam pembelajaran lagi...



Kalau nak suruh aku join MLM .... memang aku x hingin .... Kalau jual aiskrim tue boleh lah ...tp...memang x menang tangan... tapi ... aku lebih selesa dgn program affiliate sahaja....


korang macam mana .... persiapan utk barang sekolah dah beli ke blum?


Hehehe ....kita dah siap pun .....27hb nie utk taklimat budak darjah satu utk sekolah rendah .... sekolah agama dah selesai ..... yuran n buku sekolah agama dah bayar pun ....RM106.20 huhuh

Buku sekolah rendah utk darjah satu dan darjah tiga blum lagi ..... kena sediakan dalam RM200 ....

Yuran van sekolah? hahaha .... x payah nak pakai van..... nak jimat duit.... ibunya kena hantar n ambil anak sekolah.....heheh.. aku kan surirumah sepenuh masa .... buat apa nak bazir duit nak upah van.... baik hantar sendiri ....baru puas hati....


Tue je lah.....

>>> Buat Duit dengan Affiliate






Catat Ulasan